נתניהו: "בלי איחוד עם עוצמה יהודית, הליכוד היה כבר מפסיד את הבחירות"

איתי גדסי No Comments on נתניהו: "בלי איחוד עם עוצמה יהודית, הליכוד היה כבר מפסיד את הבחירות"

בהקלטה משיחות סגורות של ראש הממשלה בפני בכירי בליכוד, הסביר ראש הממשלה את המאמץ הכביר להביא לאיחוד במפלגות הימין וצירוף 'עוצמה יהודית' | על החשש משתיית קולות למפלגות הקטנות: "אנחנו נחליט, נקבל החלטה מה לעשות לגבי מפלגות שנראה לנו שלא עוברות את אחוז החסימה" | לראשונה התחממות ביחסים בין נתניהו לסער

צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בהקלטה ממפגש סגור עם בכירי הליכוד אתמול, ראש הממשלה בנימין נתניהו הסביר לראשונה בצורה ברורה ודרמטית למה הפעיל את כל כובד משקלו האישי והפוליטי, בכדי להביא לאיחוד חסר תקדים בימין. לדבריו, בלי האיחוד הזה הליכוד היה מפסיד את הבחירות כבר עכשיו. כך מפרסם כאן.

נתניהו: "אנחנו כמובן יודעים שיש לנו בעיות איך לשמור על חלק מזה, בגלל זה גם עשינו את איחוד המפלגות כדי להבטיח שנתח מספיק גדול עובר את אחוז החסימה, ובלי זה דרך אגב, היינו מפסידים. בלי האיחוד הזה היינו מפסידים, הבחירות כבר היו מוכרעות".

נתניהו גם התייחס לדילמה של הליכוד – האם לצאת בקמפיין אגרסיבי שיביא לשתיית את קולות שאר מפלגות הימין או לוותר על זה כדי לא לסכן אותן מול אחוז החסימה, כפי שנראה עכשיו ליברמן לא עובר את אחוז החסימה. נתניהו: "אנחנו נחליט, נקבל החלטה מה לעשות לגבי מפלגות שנראה לנו שלא עוברות את אחוז החסימה. ונראה לאן זה מתפתח. אני לא רוצה כרגע לגעת בזה כי יש לזה גם השפעה על המסרים שלנו. נראה מה נעשה. זה לא הזמן להחליט".

.

בליכוד נרשמה היום התחממות ביחסים המתוחים בין ראש הממשלה וגדעון סער. מטה הליכוד הזמין את השר לשעבר לראיון מיוחד בערוץ הליכוד טי וי. באותו ערוץ האשים ראש הממשלה לראשונה בגלוי את סער בחתרנות נגדו. ראש הממשלה אף שיתף את הריאיון, נראה שראש הממשלה מעוניין לשים את הדם הרע שזרם ביניהם בצד לפחות בקמפיין הבחירות.



0 תגובות